rootsmc.dk

RootsMC Forum
Dato og tid er 19 dec 2018, 13:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked

Så har vi haft årets første fælles lørdagstur, sådan ved en tilfældighed.
Ivan dukkede op i Otterup for at høre min gamle VT 500 C kører, efter jeg havde skiftet stator og ensretter/voltregulator.
Han havde i den forbindelse inviteret sin søn Jan til at mødes med ham hos mig, så de kunne kører videre til Bogense, jeg besluttede derfor at de ikke skulle kører alene, så jeg ville tage turen sammen med dem, så det lugtede lidt af en klubtur.
Man skulle tro at Jan kunne lugte kaffen, for han dukkede op lige som den var rendt igennem på kaffemaskinen, så han fik en kop friskbrygget kaffe i hånden da han ankom.
Da kaffen var vel nede besluttede vi os for at køre. Det blev så en fin tur til Bogense over Norup, Krogsbølle, Nr. Nærå, Vesterby, Gyldensten og videre til Bogense.
Vel ankommet til Bogense, besluttede Ivan at hive Muldvarpen op af lommen og så var der kaffe og brød i Menu.
Da kaffe og brød var vel fortæret, gik turen fra Bogense over Kattebjerg, Hårslev, Hindevad og Morud for til sidst at ende hos Ivan i Odense SV for at indtage en kop øl.
Alt i alt en fin lille tur at starte sæsonen op på og vejret var jo pragtfuldt.
Håber vi på sigt kan blive flere der er interesseret fællesturene i år, det er så kulturelt og hyggeligt.
Vi ses derude.
Kurt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]